Police

Despre Police

Anii '80, o perioada importanta, care marcheaza trecerea perechilor de ochelari de la statutul de simple accesorii la accesorii moderne, coincide cu lansarea brandului Police, mai exact in 1983. Designerii isi impun acum simbolurile, fie ca sunt reprezentate de monograme, initiale sau semnaturi. Acestia sunt anii doamnelor manager, ai constiinciozitatii sanatoase si ai imaginii personalizate. De-a lungul propriei istorii, Police a stiut cum sa se transforme intr-un model al societatii prin introducerea de detalii captivante de la un sezon la altul, precum lentilele albastre tip oglinda. In anul 1997 a lansat si primul parfum, producand din aceasta perioada si alte linii importante, de bijuterii sau ceasuri. Campaniile lor publicitare au inclus intotdeauna nume impozante precum Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas. In 2009 se lanseaza, ca dovada a succesului fulminant pe care l-au avut cu ramele de ochelari, prima colectie de imbracaminte. Recent, in anul 2011, Police a relansat lentilele albastre stil oglinda, aplicate pe rame in stil vintage aviator. Police reinvie astfel mitul lentilelor albastre, un mit al soselelor pentru soferi, un mit al timpului pentru cei care stiu sa il pretuiasca, un mit infinit.
X intrnd.ro
NU RATATI OCAZIA

Fiti la curent cu cele mai recente stiri, trenduri si noutati despre ochelari, direct pe emailul dvs.

Inregistrarea pe site va aduce in acest moment 10 RON reducere la prima comanda lansata!

Va rog sa nu-mi mai adresati cererea